Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΤΑ...



Πήγα στον κήπο για να δω τον ουρανό
δεν βρήκα αστέρια
δεν είδα το φεγγάρι
ήταν μόνο... ένας συννεφιασμένος ουρανός.
Τότε... έκλεισα τα μάτια μου και... ΕΙΔΑ!
Είδα με τα μάτια μου κλειστά...
έναν γαλανό ουρανό πολύ βαθιά,
μια τεράστια πανσέληνο
και αστέρια όμορφα και πολλά.
ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ, ΕΛΛΑΔΑ!
Για να σε βλέπω
πρέπει να κλείνω τα μάτια μου,
τότε... ΒΛΕΠΩ!
Πρέπει να είναι γιατί είσαι
σαν ένα όνειρο ΕΛΛΑΔΑ!!!
          * * *
Με αγάπη, από πολύ μακριά
η Τάρα

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Αγαπημένη μου αδελφή της καρδιάς μου...
    ....
    Πόσο πολύ σ’ αγάπησα Ελλάδα μου, ούτε εγώ δεν ξέρω.
    Με τις καταγάλανες θάλασσες
    και τις σπηλιές με τα εσωτερικά φώτα.
    Με την πανσέληνο να σε νανουρίζει
    και την πούλια να σε καθοδηγεί.
    Πόσο πολύ σε λάτρεψα, εγώ μονάχα ξέρω.
    Εγώ που σ’ άγγιξα με τα μάτια του αυγερινού.
    Και όταν σε αγκάλιασα άκουσα να μου
    ψιθυρίζεις τη γλυκολαλιά της θάλασσας.
    Με τις φουρτούνες τις βαριές, που τελειωμό δεν έχουν.
    Με τους ναυτικούς που γέρνουν το βαρύ τους κεφάλι
    στο βράχο της θάλασσας...
    Όμως εμείς,
    έχουμε τη ζωή όλη δική μας
    απ’ την σκέψη στην πράξη.
    Ξέρουμε το ταξίδι.
    Και η καταγάλανη θάλασσα μας κοιτάει καταπρόσωπο
    που ’ναι σαν μια μεγάλη και δυνατή αγκαλιά.
    Ένα από τα δύο γαλάζια μάτια του Θεού.
    Και όταν θα ’φευγα, θαρρώ,
    με κράτησες κοντά σου.
    Σαν μικρό παιδί
    έπεσα στην αγκαλιά σου,Ελλάδα μάνα μου..
    ...............

    Με αγάπη για σένα
    ένα από τα παλιά μου ποιήματα
    Η μακρυνή σου αδελφή
    Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δήμητρα μου, είναι εδώ `ενα τεχνικό, φαίνεται
    καλό, τουλάχιστω τώρα μπορώ να γράφω ένα σχόλιο, μακάρι δεν θα γίνει ασπρα την σελιδα, όπως έγεινε τελευταία.
    Σε ευχαριστώ
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δήμητρα, συγνώμη, αλλά πρέπει να δωκιμασω μια άλλη φορά...έγεινε ασπρη την σελιδα:(
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένη αδελφή μου. Σε ζητώ συγνώμη γιατί δοκίμασα πολλες φορές
    μαζί το σχολιο σου. Επιτέλους είναι καλά τώρα το υπολογιστή μου.
    Σε ευχαριστώ γιατί μου έδωσες θαρρος. Θέλω να πώ κάτι μικρό απο την ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΕΜΟ! Δεν ξέρω τίποτα απο ιντερνετ, είχα προβλήματα περίπου 15 μέρες..ζήτησα πολους τεχνικούς, δεν μπορούσαν να με βοηθάν. Συνέχισα ως την στιγμή που βρήκα ένα καλό τεκνικό. Μετά πολλές ώρες βρήκε αυτός η λύση για το πρόβλημα μου.
    Τοτε, έχω παλεύει με θαρρος, με φοβος και με ελπιδες. Τώρα είμαι πάλι εδώ.
    η αδελφή σου μακρυνή,
    η Ταρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή