Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

ΜΕΤΑ ΑΦΗΣΑ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΕΡΙ



ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΑΦΙΣΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ  ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ.....
Γύρισα στην Αθήνα και με περίμεναν ολοι οι φιλοι μου στο ξενοδοχειο, μεταξη αυτών ηταν ένας καθηγητής συνοδευμένος με ενα λεωφορίο γεμάτο φητητές για
να παμε στην Θεσσαλονίκη......δεν μπορούσα αιασθανόμουνα τόσο άσχημα που νόμιζα οτι θα πεθάνω.Εγω ήθελα να γυρησω γρήγορα στην Λίμα για να μην είμαι ένα βάρος στους φίλους μου που με συνόδευσαν στο Λαικό Νοσοκομείο. Δεν καταλαβα γιατί οι γιατροί με περιμεναν με τόση αγάπη και μου ήπανε να παραμίνω στην Ελλαδα. Ταξήδεψα εκεινο το ξημέρωμα......στο αερπλάνο καθησα δίπλα σε ένα παραθυρο για να δω τον ουρανό . Τελειωσε η νύχτα και αρχισε το ξημέρωμα, κοιταξα βαθειά τον ουρανό και γεμισα τα μάτια μου και την καρδιά μου με εκεινο το μπλέ το γαλανό, εκεινο τον ουρανό που δεν είδα ποτε...μονο όταν ήμουν μικρή.Οταν άρχισε το νέφος έκλεισα τα μάτια μου και δεν τα άνοιξα ως εδώ στην Λιμα,οπου άρχισε ο θάνατος μου........αλλα ο Φοίνικας ..........
Ξέρω οτι αυτό που γράφω ειναι προσωπικό αλλα πρέπει να πω το τι μου έδωσε η Ελλάδα.
Ειχα δικειο όταν λάτρεψα απο μικρη αλλα εχω θυμηθεί κατι ...ενας φίλος αρχαιολόγος, πολύ καλός μου έστελνε τα φάρμακα για την καρδιά μου, ο ίδιος μου ειπε οτι ο κακός άνθρωπος που ηταν ο συζηγός μου 30 χρονια μεγαλήτερος μου, επεστεφε τα φαρμακα στον ταχυδρόμο.
Υπαρχει κάτι που μέκανε να αγαπήσω πιο πολυ την Ελλαδα εκτώς απο την λαμπρή ηστορία της και την πανέμορφη φύση της.
-Ειναι που με πολύ φιλία με κάλεσαν στην Ελλάδα.
-Ειναι που με δεχτηκαν με αγάπη και χαρά.
-Ειναι που οταν με γνώρισαν μου ειπαν οτι με αγαπούσαν πολύ.
-Ειναι που μου έκαναν μια συμεντευξη 3 ώρες μέσω τηλεφώνου απο την Ελλάδα στο Περου απο το Αλφα Καναλ.
-Ειναι που οταν με γνώρισαν οι γιατροί στο νοσοκομείο μου φέρθηκαν με
τρυφερότητα και μου ειπαν οτι μαγαπούσαν.
-Ειναι που με κάλεσαν στην Θεσαλονίκη αλλα δυστηχώς δεν μπόρεσα να παω.
-Ειναι που ενας κύριος μου ειπαι οτι με περιμεναν 4,000 γυναίκες στο Στάδειο Μελίνα Μερκούρη αλλα δεν μπορουσα να παω γιατι εκεινη την ημέρα γύρισα απο την Κρήτη και δεν αισθανόμουνα καλά.
-Ειναι που ενας φιλος απο όλους που με περίμεναν στο αεροδρόμειο με πήγε
πρώτα στο Κολονακι , εκει είδα ενα αρχαίο σπιτι με φίλακες Τσολιάδες με το φέσι. Αυτο το σπιτι ήταν που επισκευόταν ο Νασσερ. Αυτό το σπιτι το γνώριζα
επίσεις εκείνους που ζούσαν εκεί. Ο φίλος μου μου είπε οτι θα αναγνώριζα αυτό το σπίτι και αυτή τη γειτωνία,,,μου είπε γιαυτό σε έφερα Ταρα.
Εσείς φίλοι μου απο το ιντερνετ, απο πρίν ολοι εσείς με ρωτήσατε γιατι αγαπώ τοσο πολύ την Ελλαδα ......σήγουρα μετά την ηστορία που σας ειπα αρχίζοντας με το άσπρο περιστέρι, καταλαβενετε διοτι αγαπώ τόσο πολύ την Ελλάδα.
Ελλάδα της καρδιας μου , ποτέ στην ζωή μου δεν μου έδωσαν τοση αγάπη, στοργή και κατανόηση οσο όταν πέρασα αυτή την εποχή μαζί σας


TaRa


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου