Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ



ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ
Περπατόντας στα λιβάδια..
Ρώτησα την μαντική φυλή για να μου πει την μοίρα μου.
Ταξίδεψα πολύ αλλά δεν  σταμάτησα σε εκείνη την μακρινή χώρα,
Μήπως αυτό ήθελα η μοίρα μου ;....
Ουρανέ μου μακρινέ, ίσως με κοιτάς τώρα
Μήπως μου χαμογελάς..;
Εδώ και χρόνια έγραψα ενα ποιημα που λέει
Θα ήθελα   να έχω πιο πολύ καιρόΚαιρο για να γυρίσω εκεί,
Για να αναπνέω  χαρά οταν χαμογελάω,
Για να βυθίζω τα κουρασμένα πόδια μου σενα ρυάκι,,
να βρέχω το πρόσωπο μου και τα μαλλιά μου να φιλάνε τον ουρανό.
Κοιτάζω τον ουρανό και τον ρωτάω,
Τι θα μου πεί η μοίρα μου, θα ξαναδώ παλι
Τον ουρανό,τις παραλίες, τα δαση και το κυανολευκο;;;;
Θα ήθελα να μάθω εαν θα έχω λίγο καιρό ακόμη
Για να ξαναγυρίσω εκει που ειναι η χώρα μου........
Πες μου μακρινέ ουρανέ εαν θα έχω λίγο καιρό ακόμα...
Για να ξαναγυρίσω και να μυρίσω τα γιασεμιά,τα αγριολούλουδα
τη λεμονιά, τις ελιές ,τα δέντρα και την άμμο,
για να γεμίσω τις φλέβες μου με ολο εκείνο το άρωμα
ενω θα ταξιδεύει επίσης το πνεύμα μου τοσο, τοσο γαλανό !!
 ως την χώρα της χαράς μου!!!!!!
ΤαΡα                                                               6/11/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου