Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ

ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ

Είναι μεσάνυχτα, ξύπνησα μενα χαρτί και ενα στυλό στο χέρι
Εγραψα πέντε γραμμές περίπου,......
Εγραψα για ένα νησί που δεν το έχω δει από κοντά
αλλά το σκέπτομαι και το αγαπώ!
Ειναι το αγαπημένο μου  ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ!!!!!!
Γνώρισα την πανέμορφη Κρήτη
αλλά το Καστελοριζο δεν το είδα ποτέ......
Ισως με το πρώτο γάλα που με θύλαξε η μάνα μου
μου πέρασε αυτή την αγάπη για το κυανόλευκο νησί.
Αισθάνομαι το ψυχρό κύμα στην παραλία του νησιού
να βρέχει τα πόδια μου, τα φίκια να μπερδεύοντε
με τον κατάλευκο αφρό, το θαλασσινό άρωμα να με μεθάει,
χρώματα και αρώματα μπερδεύοντε με την μουσική του ανέμου.
Μέσα στην σκέψη μου χορέβει ολη η φύση..
νησιά,βουνά,κάμποι και ποτάμια....
Ετσι χορεύουν στις γιορτές, στα πανηγύρια, νέοι, γέροι και παιδιά..
Και εγώ ξύπνησα από το όνειρο μου...ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!

1 σχόλιο: