Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014



ΑΠΑΝΤΟΥΝ  ΨIΘYΡΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΣΑΣ
Ειναι νύχτα, πήγα στον κήπο, αγκάλιασα ενα δέντρο με τα μάτια μου κλειστά και του είπα: Σ'αγαπώ.
Δεν ήταν ενα σιωπιλό δέντρο, ήσουν εσύ με την τρυφερότητα σου,
με τα δυνατά και γλυΚΙά  χέρια σου...
Με ένα ψίθυρο μου ειπες: σε αγαπώ.
Εκλεισες τα κλαδιά σου γύρο απο μένα και με αγκάλιασες...
Πολλές φορές  ρώτησα στον εαυτό μου
για πιο λόγο γενήθηκα, τώρα το ξέρω:
για να σε κοιτάω
για να με κοιτάς,
για να μου στέλνεις το ποίημα Τα ματιά της Ελσας του Λουις Αραγόν,
με μια αφιέρωση που ειπε:
Σε φιλώ, σου το αφιερώνω,
να προσέχεις και σου στέλνω την αγάπη μου...
κι εγώ σου λέω:
Σε ευχαριστώ γιατί ζείς!!!
........................
Σε καποιο μερος του σύμπαντος...
Ταρα
23 Ιανουαρίου 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου