Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Αγαπημενοι φιλοι μου: μετά πολύ καιρό βρήκα  σχολια για μενα. Χάρικα πάρα πολύ!! δεν έχω
πεθαινει για την Ελλαδα ειπα! με θυμουνται ακομα, ειπα!πηγα για να απανδήσω και............
Με ζητάν διευθινση  ηλεκτρονικου ταχιδρομείο, περιλαμβάνει  μη έγκυρα όνομα χριστή!!!!!!!!
Τι θα είναι αυτό; προσπαθησα να γραφω το μάιλ της μιας φιλης μου, με απάντησαν...δίχνετε οτι δεν ειστε ενα ροβοτ!!! Το είναι ολο αυτό;; Σας παρακαλώ, κύριε Γοογλε,πάντα μου έχετε βοηθησει. ειδικά τελευταία. δε μπορουσα να στέλνω απάνδησεις και σας ζητησα εαν μπορώ να γράφω Ταρα Γοογλε, τώρα μπορώ να κάνω πράγματα που δεν μπορουσα και 'εμαθα πως στελνε μια απανδηση. Σασ ζητω βοηθεια παλι, υπαρχει αλο προβλημα, εχω φιλοι που δεν θελουν να δωσω το μάιλ σου
σε κανενα. Σαςευχαριστώ πολύ εαν μπορείτε να βοηθάμε.
Δεν ειμαι Ροβοτ, φαίνεται οτι ειμαι ενα ΙΟ, οπου παω αφηνω ενα προβλημα.
Χρονια Πολλα, και ο Θεος σας ευλογεί!
Ταρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου