Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

ΤΟ ΚΕΛΑΗΔΗΜΑ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ


ΤΟ ΚΕΛΑΗΔΗΜΑ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ
Εχετε ακούσει καμιά φορά
το κελαήδημα των αστεριών;
έχετε δει πώς χορεύει το φεγγάρι;
και όπως είπα μια φορά,
το ουράνιο τόξο  εμφανίζεται
τα μεσάνυχτα και στεφανώνει
το φεγγάρι σαν τον πρίγκηπα τις νύχτες;
όλη την νύχτα φωτισμένη με το σεληνόφως...
Αυτό δεν είναι παραμύθι,
είναι ο τρόπος που νιώθει
η καρδιά και το πνεύμα μας όταν
βλέπουμε μια νύχτα στην Ελλάδα.
Το κελάηδημα των αστεριών
που κελαηδούν και χορεύουν
στο ρυθμό ενός μπουζουκιού...
Εγώ είδα τέτοια ομορφιά εκεί,
και σήκωσα τα χέρια μου
για να χαϊδεύω τα αστέρια και τη νύχτα
Ισως δεν τα έπιασα πραγματικά,
αλλά μέχρι τώρα έχω, μέσα ςτα χέρια μου,
το κελάηδημα των αστεριών.
                *********
Λιμα,25 Οκτωβρίου 2012
Με αγάπη για την χώρα των ονειρών μου,
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου