Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΔΙΑ



ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΔΙΑ;;
Εδώ και χρόνια είχα τόση μοναξιά... μια μέρα πήγα με το ποδήλατο μου
Κοντά σε ένα ποτάμι. Κάθησα και είδα μια πέτρα, μόνη, το μέγεθος  της
ήταν σαν το χέρι μου, την είδα μοναξή σαν εμένα,την κοίταξα, της μίλαγα, την φίλησα και είπα:
έχω μια φίλη, η πέτρα, δεν θα ειπα στην πέτρα, πόσο
πολύ μου άρεσε εκείνο το΄αρωμα, περπάτησα με την πέτρα
στο χέρι μου... Πέρασαν πολλά χρόνια.Γνώρισα ένα άτομο με μαύρη
καρδιά, δεν το κατάλαβα αυτό. Του έδειχνα την πέτρα μου και τοσο πολύ
άξισε για μένα. Λιγες μέρες μετά εξαφανίστηκε η φίλη μου, η πετρα μου,
Την έψαξα απελπισμένη, δεν ήταν πουθενά, πέρασε μια εβδομάδα,
περπάτησα πάνω και κάτω ψάχνοντας την πέτρα. Είδα μια σακούλα
με τούβλα για μια δουλειά που έκαναν στο σπίτι. Κοίταξα πίσω....
ΕΚΕΙ! ΕΚΕΙ! ήταν η πέτρα μου, μια πέτρα χλωμή και λυπημένη..την πήρα
με τα δυο μου χέρια, έκλαψα πάνω σε αυτή και την κοίταξα...είχε αλλάξει!!
δεν ήταν χλωμή, λάμπεί πάλι με τα δάκρυα μου κι έγινε ζεστή.
Ποιος είχε πεί ότι οι πέτρες δεν έχουν καρδιά;
Τι μπορούσε να μας πεί η Στρογγύλη εαν μπορούσε να μιλά;
Πήγα στην Ελλάδα στα 2002, γύρισα και...δεν ήταν πια η φίλη μου...
Τώρα μένω σε άλλο μέρος. Εξαφανίστηκε η ευαίσθητη πέτρα μου.
                                   *******
Λιμα, 30 οκτωβρίου 2012
Με αγάπη για της πετρες της Ελλάδας μου,
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου