Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

ΛΕΥΚΟ ΜΟΥ ΓΙΑΣΕΜΊ

ΛΕΥΚΟ ΜΟΥ ΓΙΑΣΕΜΊ
Ισως θα δούμε πάλι τα γιασεμιά την άνοιξη
αλλά δεν θα είναι εκείνα που μπλέχτηκαν
στα μαύρα μου μαλλιά.
Εκείνα τα γιασεμιά που μυρίζουν λαχτάρα,
εκείνα που είδαμε μαζί, δεν θα γυρίζουν.
Εχουν περάσει τα χρόνια, η απόσταση, η μοίρα,
γι αυτό σου λεω, δεν θα ξαναγυρίζουν
εκείνα τα μπλεγμένα στα μαύρα μου μαλλιά
και κοίταξαν και μύρισαν  τη μαύρη σου ματιά...
εκείνα τα μάτια που μύρισαν γιασεμιά....
                     ***********
Λιμα, 10 Οκτωβρίου 2012
Απο πολύ μακρυά,
η Τάρα

4 σχόλια:

  1. καλησπέρα

    βλέπω κάθε ημέρα πόσο ωραία μεταχειρίζεστε την γλώσσα

    εγώ δεν έχω καταλάβει ότι δεν μεγαλώσατε στην χώρα αυτή

    εύγε εύγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακρατ, καλημερα. μου λες οτι δεν έχεις καταλάβει που δεν
    μεγάλωσα στην χώρα αυτή και μπορώ να εκφράζομαι στα ελληνικά. Εαν διαβάσεις η πρώτη σελίδα ή στο δεξιά μέρος, θα βλέπεις οτι λέω που πάντα είχα την Ελλάδα μεσα την
    καρδιά μου. Οτι δε με πειράζει που είναι το σωμμα μου, αλλά
    η καρδιά και το πνεύμα μου, περιπλανιούνται πάντα σε μια κυανόλευκη χώρα. Απλά την αγαπώ, την θαυμάζω,η κουλτούρα,η αξίες
    της, είναι μοναδικές.Η ομορφία της...Καλή εβδομάδα Ακρατ και..καλή τύχη, καλή επιτυχία σε εκείνο που έχεις....στο μυαλό σου:))
    Πολλούς χαιρετισμούς,
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρόνια δυστυχώς περνούν γρήγορα...
      Το άσπρο χρώμα που εμφανίζεται στα μαλλιά μας είναι μικρά άνθη γιασεμιού που ανεβαίνουν από την ζεστή καρδιά μας...
      Γ.Π.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Γ:) ναι,τα μαλλιά γίνεται ασπρα, αλλά η καρδιά θα γίνει πιο κόκκινο ακόμα. Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχολιο σου.
    Φιλιά
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή