Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ, θα ήθελα...


ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ, θα ήθελα....
Οταν θα πεθάνω
Θα 'ηθελα κάτι τόσο όμορφο
Που  δεν αξίζω αλλά το ονειρεύομαι πολύ.
Ηθελα ο άνεμος να με πάρει αγκαλιά
και να με φέρει στην αγαπημένη Ελλάδα μου.
Θα ήθελα  ο Ορφέας να μου κάνει
συντροφιά με τη λύρα του,
απο  εδώ ως εκεί.
Θα ήθελα  η Αρτεμις να με
Πάρει  απο το χέρι  και μου δείχνει
όλα  τα δάση.
Θα ήθελα  η Αθηνά μου δώσει συμβουλές
για να κάνω πάντα το σωστό.
Θα ήθελα  οι δώδεκα θεωί
Να μου δείχνουν  το σωστό δρόμο
για να μην γυρίσω σε ένα τάφο λανθασμένο.
Θα ήθελα  ο Ποσειδώνας να με πάρει
να κάνουμε βόλτα σε όλες
τις θάλασσες της Ελλάδας,
σε όλες τις παραλίες της.
Θα ήθελα η Δήμητρα και η  Περσεφόνη να
μου δείχνουν όλες της ομορφιές τις γής
όταν όλα ανθίζουν....
Θα ήθελα...  ο Προμηθέας
να βάλει  φωτιά κι έτσι οι σταχτές μου
να πετάν για πάντα πανω απο την θαλασσα,
πάνω απο τα βουνά και τα δάση της Ελλάδας μου!
                      *****
3 Οκτωβρίου 2012
Απο πολύ μακριά και επίσης κοντά..
η Τάρα

2 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ Ακρατ...ποιος είσαικαι τόσο θάρρος μου στέλνεις; κόσμο σαν εσένα με βοηθά για να συνεχίζω. Και...καταλαβαίνεις τα λάθη μου...Σε ευχαριστώ πάλι.
    η Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή