Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΜΕΝΗ...ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΓΑΠΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΣ...

Παντα ήμουν ευτιχισμενη σε αθτο το μπλογκ, αλλα τώρα σας γράφω πολύ λυπημέη. Χθες μου ειπαν οτι εγώ δεν αγαπώ στην Ελλαδα γιατί είχα φιλοι απο Σερβια και Κροασια στο ροομ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, ΣΩΚΡΑΤΗΣ, ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ...τότε, ήμουν εχθρός!! κι εγώ δεν
προδίδω, έχω αξίες, ειδικά σε μια χώρα που αγαπώ σαν την δική ΜΟΥ χώρα!!
Δεν μπορώ να πώ:: Εγώ αγαπάω στην Ελλάδα και στο Πελοπονησο! γιατί είναι το ίδιο,  γι αυτό δεν μπορώ να πω:Αγαπάω στην Ελλάδα και στην Μακεδωνια γιατί
είναι το ίδιο! Μακεδωνία είναι Ελλάδα! και  την αγαπώ και την θαυμάζω, είπα στο δωμάτιο που
επίσης γράφει το όνομά του Πλάτωνας, ότι αυτός μας έχει μά8ει απο την ΑΠΟΛΟΓΙΑ, αυτό που κάνω τώρα.
Εσε'ις δεν το βλέπετε, γιατί για σας, ένα υπολογιστή είναι μόνο τεχνολογία, αλλά για μένα είναι τεχνολογία που κρατά μεσα της, Πνεύμματα που νιώθουν, που ξέρουν απο λύπες και χάρες, και αυτό το μπλογκ μου, είναι τώρα λυπημένο............ και οι φιλοι μου απο εκείνο δωμάτιο δεν είναι σερβιοι.
Εις το επανιδειν,
η  TaRa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου