Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Ποίημα: Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ (2)

Η ΦΩΝΉ ΣΟΥ....
Φωνή βα8ύ και τρυφερή
γλυκιά και αρμονική
¨οχι μόνο οτάν τραγουδάς
αλλά είναι ωραία όταν μιλάς, όταν γελάς.
¨Οταν μου μιλάς  νιώθω οτι
τα μάτιά μου γέμηζουν με το πρόσωπό σου.
Φωνή που τα λέει όλα,
φωνή βαθύ και τρυφερή
γλυκιά και μελοδική,
δόξα το Θεο και ...ευχαριστώ τη ζωή,
χθές για πρώτη φορά
τα χέρια μου, με τα δικά σου,
μιλούσανε...
Λιμα, 5 Μαϊου 2011
η   TaRa
Ενα  πράγματα πολύ σπυδαία
στην Ζωή, είναι η φιλία. Και η φιλία σου
αξίζει πολύ για μένα.

2 σχόλια:

  1. Αγαπημενη μου αδελφη ...εχει σκεφτει ποτε οτι οταν γεννηθηκες μπορει να ηταν ανθισμενα νυχτολουλουδα και γιασεμια?
    Γι αυτο και οι σκεψεις σου να ειναι ευωδιαστες??
    Να προσεχεις αδελφη μου ψυχικη..
    Δημητρα

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ:παλι σαν αγνωστη υπογραφω ..δεν ξερω καλα με τα μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΗΜΗΤΡΑ:)
    Διάβασα το σχολιο σου...ισως έχεις δίκαιο, ίσως όταν γεννήθηκα μπορεί να ήταν ανθισμένα νυχτολούλουδα και γιασεμια:) Αυτό πρέπει να την ρωτάς στην μητέρα μου:
    η Ελλάδα:)))Τα λόγια σου πάντα μου έδωσαν ηρεμια και
    μια γλυκιά ευτυχία. Τόσο καιρό που μας γνωρίζουμε
    και δεν έχεις αλλάξει. Σε ευχαριστώ γιατί ΖΕΙΣ !!!
    Λιμα,6 Μαϊου, 2011
    η TaRa

    ΑπάντησηΔιαγραφή