Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

ΚΥΑΝΟΛΕΥΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

KYANOΛEYKH  EΛΛAΔA
Τόσο πολή σε αγαπώ Ελλάδα μου.
Σε νιώθω όλη την ημέρα.
Φαντάζομαι οτι περπατώ στην άμμο,
όπου το τρυφερό κύμα χαϊδεύει τα πόδια μου...
Νιώθω οτι ο Πήγασος μου χαμογελά και
καβαλάω  με αυτόν, πάνω σε όλη την Ελλάδα,
άλλες φορές με τον Βουκεφάλα.

Σταματάμε μια νύχτα, μαζί στα ερείπια τα αρχαϊκα,
στο αρχαίο θέατρο του Φιλιπου,
στην Μακεδονία μας,
σε εκείνη τη Μακεδονία που όλοι
φέρουμε μέσα το πνεύμα και την καρδιά μας.
Ολο μυρίζουν στα νυχτολούλουδα...
Τα αρχαία αγάλματα, φαίνονται ζωντανά,
μάρμαρα που δείχνουν κίνηση,
σαν εκείνη την αλησμόνητη  Νίκη της Σαμοθράκης,
που είδα στο Μουσείο του Λούβρου.
ΕΛΛΑΔΑ!!! ΕΛΛΑΔΑ!!! τόσο πολύ σε αγαπάω,
τόσο πολύ σε θαυμάζω.
Ο νους μου περιπλανιέται πάντα μαζί
με τις παραλίες  και τα βουνά σου.
Ελλάδα της καρδιάς μου...
Ελλάδα των ονείρων μου...
Ελλάδα των παραμυθιών μου...
ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΘΑΡΡΑΛΕΑ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ!!!
                 ********
Νοεμβρίου 7, 2012
Απο την άλλη άκρη του κόσμου
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου