Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

ΕΙΝΑΙ ΝΥΧΤΑ ...ΠΑΛΙ



ΕΙΝΑΙ ΝΥΧΤΑ ΕΔΩ ΠΑΛΙ....
Είμαι καθισμένη στον κήπο
και θυμάμαι οτι η ελπιδα υπαρχει
θυμάμαι τους φίλους μου, τους Ελληνες
το μπλογκ, το Καστελλόριζο,
τις λίμνες, τα βουνά,
την άμμο που χαϊδεύουν τα κύμματα.
Αναρωτιέμαι  τι μέγεθος θα έχει η καρδιά μου
γιατί μπορούν να είναι μέσα
η Θεσσαλονίκη, η Κόρινθος, τα νησιά,
η Κόνιτσα με την όμορφη λίμνη των Ιωαννίνων,
Ο Βόλος εκείνο το βουνό των κενταύρων
που ενέπνευσε τον Γουόλτ Ντίσνευ και
το έδειξε στην ταινία του "Φαντασία",
Η Σπάρτη, η Ζάκυνθος, η Αθηνα, η Χίος,
το Αγρίνιο , η λίμνη Τριχωνιδα.
Μου λειπούν πολύ για να γράφω,
δεν φταίω εγώ, αλλά Ελλάδα που έχει
ομορφιά, σε κάθε γωνιά.
Ημουν άρρωστη, δε μπορούσα
να ανοίξω τον υπολογιστή,
τώρα, σιγά σιγά, το κάνω πάλι
και αφήνω πίσω αυτές τις αναμνήσεις
ενώ χαμογελώ και λέω:
Ποιος είπε οτι η Ελπίδα δεν υπάρχει;;
ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ !!!
Κάθε μέρα μας χαιρετά.
Οπως έγραψα παλιά:
Ελλάδα, αγάλματα και ερείπια αρχαϊκα
που μας μιλούν στην σιωπή και μόνο στο όνειρο.
                                 *********
23 Οκτωβρίου 2012
Σε κάποιο μέροσ του σύμπαντος...
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου