Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΜΙΑ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


ΜΙΑ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Επιτέλους είδα μια πανσέληνο
στο ουρανό της Λίμας!
Την κοίταξα, αλλα δεν ήταν
ζωγραφισμένη εκεί η θάλασσα
δεν είδα εκεί τα θαλασσινά λουλούδια,
δεν είδα τον Παρθενώνα,
δεν άκουσα τη Μαρία Φαραντούρι
τραγουδώντας: Τα Μάγια, ούτε
άκουσα εκεί το Μαργαρίτα Μαργαρώ,
το γαρίφαλο στο αυτί και τη
Συννεφιασμένη Κυριακή...
Συνέχισα κοιτάζοντας το φεγγάρι
και δεν  ήταν εκεί
οι πράσινες ελιές των Χανίων...
Δεν μοσχοβόλησαν τα νυχτολούλουδα
δεν ήταν το θαλασσινό φεγγάρι της
Ελλάδας των παραμιθιών μου...
Ηταν...μια μακρυνή πανσέλινο....
          * *  * * *
Αφιερωμένο στη αγαπημένη και μακρυνή αδελφή μου η Δήμητρα,
που γιόρτασε εδώ και λίγες  μέρες.
15 Μαϊου 2012
Από την άλλη άκρη της γής
η Τάρα

3 σχόλια:

  1. Πολυαγαπημενη μου αδελφη σε ευχαριστω για το ποιημα σου...Παντα μου δινεις χαρα διαβαζοντας τα ποιηματα σου. Ο θεος να σου δινει δυναμη να γραφεις τοσο ομορφα και τοσα ζωντανα τις λεξεις της ψυχης σου..
    Σε αγαπω πολυ πολυ
    Η μακρυνη σου αδελφη
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητρα, αδελφή μου μακρυνή, σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.
    Μου είπες οτι έγραψες ενα ποιημα για μένα, αλλα δεν το βλέπω..πού θα είναι; Αλλα, σε ευχαριστώ πολύ.
    Πάντα σε σκέφτομαι και κάνω προσευχή γι σένα.
    η αδελφή σου,
    η Τάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δήμητρα, καλή μου αδελφή. Βρηκα το ποίημα σου!! Σε ευχαριστώ
    πολύ, είναι πολύ ωραίο. Ξέρεις τι ώρα είαι εδώ; 4 π.μ., δεν
    μπορώ να κοιμηθώ, έτσι ήμουν απο μικρή, κοιμήθηκα στην ημέρα
    και είμαι ξύπνια στην νύχτα.
    Καλή εβδομάδα, η αδελφή σου μακρυνή,
    η Τάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή