Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΟΥ


Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΟΥ
Ενας φίλος μου,
εκείνο με το βλέμμα του θλιβερό
εκείνος με τα γλυκά του μάτια...
εκείνος με τα άσπρα του μαλλιά
τραγουδά μαζί με το μπουζουκι του
με φωνή που χαϊδεύει,
μοναχή μουσική, λυπημένη μουσική.
Μουσική που μιλά από ανάμνησεις...
Επίσης εγώ ήθελα να είμαι
μια ανάμνηση και όχι ένα παρόν,
σαν παρόν δεν τον  έχω, δεν έχω τίποτα.

Οταν τραγουδά από το λαιμό του,
βγαίνουν λουλούδια και
από την καρδιά του....αγάπες.
Μακάρι μια μέρα να μπορούσα
Να γίνω μια ανάμνηση για πάντα
και όχι ένα εφήμερο παρόν
Η ζωή μας έφερε σε διαφορετικούς δρόμους,
σε εκείνο με το θλιβερό βλέμμα...
εκείνος με την φωνή του μπουζουκιού κι εμένα.
Χάϊδεύε τα μάτιά μου
που τόσο έχουν κλάψει,
χάϊδεύε τα χέρια μου που τόσο άδεια είναι
χάϊδεύε το πνεύμα μου
που τόσο πολύ θέλει
τη φωνή των γλυκών χεριών σου..
τη φωνή του μπουζουκιών...
           * * * * *
1. Μαϊου 2012
Από έναν αφρό του πελάγου,
η Τάρα

1 σχόλιο:

  1. Αγαπημενη μου αδελφη εχεις τα γεννεθλια σου..Σου στελνω κι εγω ενα ποιημα.Να σε χαιρομαστε..Να εισαι γερη και να σε αξιωσει ο θεος να πατησεις παλι τουτα τα χωματα που αγαπας πολυ κ ονειρευεσαι.

    Χρόνια πολλά και μια ευχή
    ξεχωριστή για σένα
    να ζεις καλά για να περνώ
    και 'γω ευτυχισμένα.

    Χρόνια πολλά σου εύχομαι
    για τα γενέθλια σου
    και να σου στέλνει ο θεός
    ότι ποθεί η καρδιά σου.

    Θα στείλω αηδόνια του βουνού
    Πουλιά του παραδείσου
    Για να σου πούν Χρόνια Πολλά
    Κι ότι ποθεί η ψυχή σου...

    Μην ξαφνιαστείς αν αισθανθείς
    την σκέψη μου κοντά σου
    χρόνια πολλά ήρθε να σου πει
    για τα γενέθλια σου.

    χρόνια πολλά σε μια ψυχή
    γεμάτη καλοσύνη
    που ο θεός μόνο χαρές
    αξίζει να της δίνει.

    Χρονια πολλα, πολλές χαρές,
    καημό να μη γνωρίσεις
    κι ότι στ' αλήθεια επιθυμείς,
    γρήγορα ν' αποκτήσεις!!

    Με ταχυδρόμο την καρδιά,
    γράμμα τη σκέψη κάνω,
    στέλνω τα χρόνια μου πολλά,
    στην αδελφη μου που δε φτάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή