Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

ΣΕ ΝΙΩΘΩ ΕΛΛΑΔΑ...

ΣΕ ΝΙΩΘΩ ΕΛΛΑΔΑ...
Τόσο μακριά είσαι αλλα επίσης
τόσο κοντά σε έχω
μέσα στις σκέψεις μου,
μέσα στην καρδιά και το πνεύμα μου.
Σε βλέπω σαν τον Όμηρο,
με τα μάτια της ψυχής μου.
Σε νιώθω με τη μελαγχολία μου,
σου μιλάω με το αίμα μου
που χτυπάει για σένα και σου λέει:
σ'αγαπώ...σ'αγαπώ....
αλλά...μου λείπεις.
Δεν μπορώ να ακούω τον ήχο
των κυμάτων σου, απο κοντά
δε μπορώ να μυρίσω τα νυχτολούλουδα
απο κοντά, δε μπορώ να δώ
το γαλάζιο σου απο κοντά....
τόσο βάρος έχει η σιωπή,
αυτή η σιωπή μου μένει γύρω απο μένα
απο την στιγμή που σε άφησα
εδώ και δέκα χρόνια...
Δε μπορώ να συνεχίσω,
τα δάκρυα μου γλιστράνε
πάνω απο αυτό το βρεγμένο χαρτί...
            * * * * *
21 μαρτίου 2012
Απο την άλλη άκρη  της γής,
η ΤάRα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου