Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

ΠΕΣ ΜΟΥ...ΕΛΛΑΔΑ...

ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΛΛΑΔΑ...
Λυπημένη είναι η ζωή
ενός τυφλού
που δεν ξέρε πού να πάει,
αλλά πιο λυπημένη είναι
η δική μου που δεν ξέρει
εαν με αγαπάς...
Αφιέρωσα η ζωή μου στον Θεό
αλλά δεν ήξερα οτι Αυτός
θα σε βάλει στο δρόμο μου,
εσέν, με τα μάτια σου βαθιά
με τα χέρια σου ζεστά
που μου έφεραν
μέσα της λύμνες,, και τα δέντρα
στα βουνά ψηλά,
και μέσα στα γλυκά
και όμορφα κύματα
με το μουρμούρισμα τους...

Λυπημένη είναι η ζωή
ενός τυφλού
που δεν ξέρει που να πάει
αλλα πιο λυπημένη είναι
η δική μου, που δεν ξέρει
εαν με αγαπάς....
Πες μου Ελλάδα! μήπως...
με αγαπάς;;
     * * * * *
Μαρτίου 2012
Σε κάποιο μέρος του σύμπαντος,
η Τάρα

2 σχόλια:

  1. η Ελλάδα Τάρα, είναι μία μητέρα που θρέφει τα παιδιά της με την Αγάπη της...η Ελλάδα αγάπησε τον Κόσμο και χάρισε το Φως της σε όλους τους ανθρώπους...σίγουρα, η Ελλάδα μας αγαπά όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαρία, ναι! η Ελλάδα μας αγαπά, αγάπησε πάντα τον κόσμο οπως λες. Αλλά...περίμενα μια απάντηση στην ερώτηση μου..:)
    Με αγάπη
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή