Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΕΦΗΒΙΑΣ ΜΟΥ



ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤHS ΕΦΗΒΙΑΣ ΜΟΥ
Ολη μου την εφηβία την πέρασα κοντά στην φύση ιπεύωντας με τα
άλογα με μουσική...με όνειρα και τα βιβλία μου ονειρευώμουνα ότι
ήμουνα μια πριγκήπησα και περίμενα τον αγαπημένο μου πρίγκηπα...
γι αυτό συνέθεσα
 ιππεύωντας μέχρι το φεγγάρι  για να το βρώ.
Τα χρόνια πέρασαν, ήμουν περίπου  45 χρωνόν 'οταν ο πριγκηπας
μου ήρθε με το άσπρο άλογο του.Η αθοώτητα ζει στην ψυχή μας δεν
πειραζει τόσο χρονόν που να είναι.
Το είδα μέσα απο την "τηλεόραση¨ όπως του είπα εγώ στο διαδίκτιο
που μολίς το ανακάλυψα.
Απο τότε περπατήσαμε με τα χέρια μου πιασμένα κοντά στην θάλασσα
και μου έμαθε τα όνομα του κάθε ψ'αριου  και απο κάθε ψαροπούλι.
Μου εξήγησε πολλά απο την φύση και μέσα σε όλα αυτά την θεωρία
του Νεωτον που ποτέ πριν δεν είχα καταλάβει..θυμάμαι οτι τον
ρώτησα εαν αυτός το έχει γράψει  ή έκανε copy and paste....
To έκανε copy and paste :) με απάντησε.
Τα χρόνια περάσουν , οι δρόμοι μας χωρίσανε. αλλα ποτέ δε ξέχασα
τον πρίγκηπα με το ασπρο άλογο......και  η νυχτερινό που συνέθεσα
για βιολί και πιανο ¨Iππευοντας μέχρι το φεγγάρι" παιζει ακομα σε ένα΄
γαλανό ουρανό.........
Λιμα, 25 Σεπτεμβρίου 2014
ΤaΡa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου