Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΑΛΛΑ Η ΨΥΧΗ











Ναι, είμαστε σώμα και νους,
είπα σε εναν πολύ καλό φίλο...
ίσως πρέπει να αλλαξω σπίτι.
Μου απάντησε με κείνη τη φράση:
"Το Σπίτι δεν είναι χώρος αλλά η ψυχή".

Όταν γύρισα από την Ελλαδα,
έπρεπε να πουλήσω το σπίτι μου
και πήγα σε ένα δωμάτιο με πολύ κόσμο τρίτης ηλικίας,
που δεν μπορούσε να μιλάει, να περπατάει...

Ναι, σπίτι γίνεται η ψυχή μου,
αλλά δεν μπορώ να βρω τους ίδιους τοίχους
που είχα στολισμένους με τοπία από την Ελλάδα
κι ένα εικονοστάσιο
με το Πάτερ Ημών ο εν τοις ουρανοίς,
αγιασθήτω το όνομα σου...

Ίσως δεν θα βρώ εκείνο τον κήπο όπου είμαι τώρα
και πέρασα πολλές ώρες  γράφοντας εδώ.
Μήπως σε άλλο δωμάτιο δεν θα υπάρχει χώρος
για να βάλω την ελληνική σημαία μου...
Έχω ακόμα τον υπολογιστή  μου...
Δεν θα είναι το ίδιο μέρος όπου γέλασα και έκλαψα,
αλλά μπορώ να αρχίσω από την αρχή
και να φτιάξω πάλι μια μικρή Ελλάδα
με τους τοίχους γεμάτους εικόνες της χώρας της καρδιάς μου.








Μια μικρή Ελλάδα και δεν θα είναι ένας χώρος...
αλλά η ψυχή  μου.
..........................
5 Φεβρουαριου 2014
Σε κάποιο μέρος του  σύμπαντος,
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου