Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ

ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ
Μια αγάπη τόσο μεγάλη
σαν όλοι οι ωκεανοί μαζί.
Ετσι είναι η αγάπη που μεγάλωσε
εδώ  και  αιώνες
ανάμεσα μας, Πελαγός μου.
Θάλασσες της Ελλάδας,
καταφύγιο για τις σειρήνες και τους τρίτωνες,
δελφίνια και κοχύλια....
Μια αγάπη τόσο μεγάλη
σαν όλα τα δέντρα των ελαιών.
Ωκεανέ της Ελλάδας
τόσο καιρό που κυλάμε μαζί,
η καρδιά μου κι εσύ.....
τα πουλάκια τιτίβιζαν για μένα,
οτι έχω μια θαλασσινή καρδιά
που χτυπάει με τα δικά μου κύματα,
κόκκινα και κυανό....
που τρέχουν μέσα στις φλέβες μου
τραγουδώντας εκείνη
την απέραντη αγάπη
σε όλες της ακρογιαλιές
του σύμπαντος.
Η θαλασσινή καρδιά μου
και η θαλασσινή καρδιά σου
ωκεανός της Ελλάδας!!!
         * * * * *
15 Φεβρουαρίου 2012
Από την άλλη άκρη του κόσμου,
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου