Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ


ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ  ΜΑΞΙΛΑΡΙ.
Ειπα εδώ και χρόνια
Και σε ένα μικρό και παλιό μαξιλαρι,
σαν εκείνα που είχαμε όταν είμαστε μικροί,
που μας έφερναν νοσταλγία,
νόστος και άλγος...
η ομηρική φράση που κρύβει
μεγάλα αισθήματα και αλήθεια.
Θυμάμαι το δικό  μου μαξιλάρι,
μύρισε όνειρα...ελληνικό μαξιλάρι
που ταξίδεψε όλες της νύχτες φέροντας
το άρωμα των λουλουδών, ως το φεγγάρι.
Αγαπημένο μαξιλάρι  που άκουσες
Τo ιδιο παράμυθι που μας
διηγούνταν οι μεγάλοι,
οταν έφτανε η ώρα για να κοιμηθούμε.
Αλλα για μένα δεν ύπηρξε ώρα
για να  ακούω τα παράμυθια
Εγώ και το μικρό μαξιλάρι μου,
δεν είχαμε ώρα για να ταξιδεύουμε...
ούτε για να ονειρευόμαστε.
Η ζωη μας πάντα ήταν ένα όνειρο...
γι αυτο, ακόμα ζω.
Εχω  θυμηθεί τα λόγια του ισπανού
συγγραφέα,  Καλδερόν δε λα Μπάρκα
που είπε: ¨η ζωη είναι ένα όνειρο,  και
τα όνειρα, ονειρα είναι¨
          ..............
Λιμα,29 Ιουνίου 2013
Απο την άλλη άκρη της γής,
Ταρα


7 σχόλια:

  1. το πιο ομορφο ποιημα σου Ταρα,
    δημητρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...σου ευχομαι Καλο Καλοκαιρι και να εισαι καλα!
    δημητρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημητρη, καλε μου φιλε..τοσα χρονια που μασ γνωριζουμε και μονο καλωσυνη ειχα μαζι σου. Σε ευχαριστω τα λογια σου, παντα μου εδωσες καλες συμβουλες και δυναμή. Να εισαι παντα καλα και ευτυχισμένο.
    φιλια
    Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τάρα θέλουμε να σε δούμε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημητρη, καλέ μου φιλε:) διάβασα τα 2 σχολια σου, τι μπορώ να σου πω;;
    Τοσα που είχαμε μιλήσει, να είχαμε σχεδιάσει..ειδικά για το καλά της Ελλαδας...Γελαω οταν θυμάμαι που μου ειπες οτι η ιστορια της Ελλας ειναι πολυ όμορφη και αξιζει πολύ, αλλα επίσης πρεπει να ασχολούμαστε
    στην επίκαιρος Ελλαδα, αλλα θα περαθουν αιωας κι εσυ κι εγώ θα
    μιλαμε απο την μυτολογια και το Μεγας Αλεξανδρος,πολύ καιρό, πολυ γεροι,
    και ειμαστε καθισμενος με ενα Dom Perignon στα χερια μας και δεν ειχαμε φτιαχνει τιποτα...γελαω πάλι:) Και ο θεος σε ευλογά, σε ευχαχιστώ γιατα
    όμορφα λόγια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. InMysterySpot: Χάρικα που είχα νεα σου μου φαίνεται που είσαι πολύ
    χαμογελαστός, πολύ χαρούμενος.Μου λες: που να σε δουμε Ταρα.
    Διάβασε τα ποιημα μου, μεσα ειμαι εγώ, και εαν θέλεις μια φοτο, για να μην φοβασαι, να πας στο οκτοβριο περσει, εκει υπαρχουν φοτος απο εκεινη
    ημερομινια. Προσχθες βρήκα μετά 10 χρονια, μια κυρία που ασχολίθηκε στα μοδα, εγω ήμουν τοτε, μανεκεν τις πασαρελας, μου έδωσε μια έκπλιξη!
    η φοτος δικές μου, που είχα χάσει....σιγά σιγά θα πω στο τεκνικός για να της βάλλει στον υπολογιστή. Επισης υπαρχει μια φοτο δικη μου πανω τον Παρτενονας,είναι παντού. Εχω το Skype αλλα δεν ξέρω πολύ απο υπολογιστής.Ειναι αργά εδώ, πρέπει να κλεισω, να έχεις χαρά, ηρεμία, υγεία,και ελπιδες, ειδικα για την αγαπημενη χορα Μας!, η Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Τάρα μου!! Είμαι χαμογελαστός και χαρούμενος σχεδόν πάντα. Και παρά τις δυσκολίες των ημερών μας εγώ μπορώ και καταφέρνω αυτό το χαμόγελο να το κρατάω ακόμα. Αυτό δεν μπορούν να μας το πάρουν. Γιατί το πνεύμα της Μητέρας Πατρίδας μας δίνει δύναμη και κουράγιο.

    Ανυπομονώ να δω τις φωτογραφίες σου απο το μόντελινκ!

    :)

    -Ευριπίδης
    -InMysterySpot

    ΑπάντησηΔιαγραφή