Κυριακή 26 Μαΐου 2013

ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΟΥ

ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΟΥ
Χαϊδεψα το αφρό σου, φίλησα τα κυματά σου αγκάλιασα το αρωμά σου. και με εντύπωση κοίταξα με σεβασμό, την ομορφιά σου. Παραλίες της Ελλάδας μου !! Χώρα των θαλασσών που με είδες όταν γενήθηκε εκεί το πνεύμα μου, όχι μόνο στις παραλίες άλλα στα βουνά και στο δάσος σου. Και στο τέλος μίλησα με τα πουλιά και πάντα γυρίζω στην θάλασσα για να αναπνέω την ομορφιά σας, ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΟΥ!! .............
26 Μαϊου 2013.
Σε κάποιο μέρος του σύμπαντος, η Ταρα

6 σχόλια:

  1. υπέροχο!!!
    γεμάτο από νοσταλγία και μυρωδιές θαλασσινής αύρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Τάρα, το όνομά μου είναι Ευριπίδης. Βρήκα τυχαία την σελίδα σου. Έψαχνα στο google την σχέση μεταξύ του θεού Πάνα και τις Ισπανίας, και βρήκα και εσένα. Διασκέδασα αρκετά με το blog σου. Μου φάνηκες πάρα πολύ ευχάριστη και όμορφη προσωπικότητα και σε συμπάθησα. Η αγάπη σου για την Ελλάδα είναι εντυπωσιακή. Θα ήθελα να μάθω περισσότερα για εσένα. Ελπίζω να είσαι καλά. Τους χαιρετισμούς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία, σε ευχαριστώ για το σχολιο σου,πάντα σε νιωθω κοντα.
    Εσυ μου έδωσες πολλόυς θάρρος για να συνεχίζω με το γράψιμο. Και ο
    Θεός σε ευλογά εσένα και στο Βολο:) Φιλια,
    η Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Ευριπίδη, έχεις ενα όμορφο και σπουδαίο όνομα:) χαίρομαι
    πολυ γιατί βρήκες το μπλογκ μου. Ναι....αγαπώ πάρα πολύ την Ελλαδα,παντα είναι μεσα την καρδιά και το νου μου. Καλή τύχη, και ο Θεος σε ευλογά.
    η Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπερα Ευριπίδης, κατα τυχη βρήκες απο του θεο'υ Πάνα και απο
    Ισπανίες, Εις Παρα, Παντα διάβασα απο αυτό το θέμα. Συμδωση:)
    Σε ευχαριστώ τα καλά σου λόγια, μου λες οτι θα ήθελες να με γνωρισες λιγο ακομα. Εχω ενα μαιλ στο Yahoo, ισως, το έχεις; Εγω ξέρω πολύ λίγο
    απο διαδίκτιο, παλεύω πάρα πολύ με τον υπολογιστή. Σε ευχαριστώ πάλι τα λογια σου. Εις το επανιδίν,
    η Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου:) Μαρία απο το Βολο, κοντά στα βουνά των κενταβρών....
    Αυτο το μερο μου έκανε να θυμηθ'ω πάντα στο Walt Disney και το εργο του Η Φαντασία, εκεί έδιγνε ομορφες εικονες, ονειρα απο τα Βουνά αυτή.
    Πρεπει να σε αφησω γιατί εδω και 5 λεπτα έγεινε ενα σισμό και φοβαμαι εαν γυρισει παλι. Και ο Θεος σε ευλογά, εσενα και στην οικογενια σου.
    Φιλια
    Ταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή