Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΤΟ ΔΑΣΟΣ

ΤΟ  ΔΑΣΟΣ
Περπάτησα ανάμεσα στα δέντρα,
γύρισα το κεφάλι μου πίσω
και είδα τα δάση της Ελλάδας.
Ηταν κάτι καταπληκτικό,
χόρεβαν τα δέντρα χέρι με χέρι
με τις λίμνες και τις  πέτρες.
Ψιθίρισε στο αυτί μου
ενα χελιδόνι και μου είπε
με το τιτιβισμα του οτι
ο θεός Πάν ήθελε να χορεύω
αυτή τη νύχτα στο ρυθμό
που έπαιζε η λύρα του.
Του είπα: ΝΑΙ!
Εμφανίστικε ο Πάνας
ήταν ξαπλωμένος
σε ένα μικρό βουνό,
άκουσα την μουσική του,
άρχισα να χορεύω
στο ρυθμό τις λύρας του.
Ξαφνικά εμφανίζονται
απο πίσω μας, τα δέντρα και οι μούσες!!
Αρχιζαν να χορεύουν, να τραγουδάν
και μου έδωσαν τα χέρια τους.
Ξ'υπνησαν τα πουλακια και
οι κουκουβαγιες...
άνοιξαν τα λουλούδια
που κοιμήθηκαν λιγο πριν.
Το φεγγάρι  χαμογέλασε κι
εγώ μες'την γάληνη,
έκλεισα τα μάτια μου....
         .............
7 Απριλιου 2013
Απο την αλλη άκρη της γής,
η Τάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου