Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ Η ΑΜΜΟΣ


Η άμμos ήμουν εγώ
η θάλασσα ήταν αυτός,
χτύπησαν τα κύμματα
με φωνή των μπουζουκιών
και o αφρόs με βλέμμα γλυκό
με κοίταξε και με χάϊδεψε.
Ρώτησα τους γλάρους
πώς την λένε
εκείνη τη θάλασσα
και με το ράμφοs τους
έγραψαν στην άμμο:
"Αιγαίο τη λένε"...
Ρώτησα τα κοχύλια,
τον ήλιο και τα δελφίνια
εαν αυτή η ευτυχία που ένιωσα
θα διαρκεί για πάντα,
και μoυ απάντησαν:
"αυτή η αγάπη,
ανάμεσα στη θάλασσα κι εσένα την άμμο,
γεννήθηκε με το σύμπαν
και θα διαρκεί για πάντα"
* * * * *
12 Απριλίου 2012
Απο πολύ μακριά,
η Τάρα

10 σχόλια:

  1. πολυαγαπημενη μου μακρυνη αδελφη Χριστος Ανεστη..
    Δεν σε ξεχασα,απλα προσπαθω να συνελθω μετα την απολυση απο την δουλεια.
    Ευχομαι να εισαι καλα!
    Διαβασα ολα τα ποιηματα που εχεις γραψει..ειναι καταπληκτικα και πολυ ζωντανα και κυριως χωρις λαθη..
    Να εισαι γερη να γραφεις ετσι παντα με αγαπη..
    Σε φιλω και στα δυο σου μαγουλα.
    Η μακρυνη σου αδελφη
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δήμητρα, αγαπημένη μου αδελφή:είναι το πρώτο σχόλιο που γράφω σε αυτή τη νεα εμφάνιση στο μπλογκ. Χαίρομαι πάρα πολύ γιατί πάλι έχω νεα σου.Παλεύω με αυτό το νεο μπλογκ, δεν ήρθε ο τεκνικός για να με βοηθά και τρεμούσα πριν να βάλλω εδώ και λιγα λεπτά, ενα νεο ποίημα, το λέω: Μια θάλασσα ερωτευμένη με το σύμπαν.Μακάρι θα σου άρεσε. Μου λες που έχεις διαβάσει όλα τα ποίηματα που έχω γράψει, χωρίς λάθη..μου λες.Είναι τόση μεγάλη η αγάπη μου για την χώρα και μόνη μου προσπαθώ να παλεύω με το διαδίκτυο και γράφω με αυθορμντισμός όλα έκεινα που κρατάω μέσα τα φλέβα μου. ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ!!!! με αγάπη, η αδελφή σου
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα αγαπημενη μου μακρυνη και δυνατη αδελφη!!!ΜΠΗΚΕ ο Μαης με ροδα και κρινα.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να εχεις!!!Ομορφος λουλουδατος και ευωδιαστος σαν την καρδια σου.Ναχεις δυναμη να γραφεις και να μιλας για την χωρα τουτη που σε εμπνεει.Αν ειμασταν κοντα θα σου εφερνα ενα μπουκετο αγριες ασπρες μαργαριτες..
    Σου στελνω ομως ενα μικρο ποιημα μου που λεγεται :''ΚΑΛΗΜΕΡΑ''

    Άνοιξε την πόρτα..
    Και άστην ανοιχτή!
    Την πόρτα της ψυχής... για όλα όσα σε ανεβάζουν!
    Την πόρτα της καρδιάς.... για ότι σε γεμίζει,
    σε κρατάει ζωντανό!
    Την πόρτα των φίλων.... μπογιές για χαμόγελα!
    Την πόρτα του σπιτιού, της ζωής που ξημέρωσε...
    ν΄ακολουθάει ο ήλιος την κάθε στιγμή,
    να ζεσταίνει τα συναισθήματα, σύντροφος μοναδικός!
    Τα σκοτάδια διαλύονται σε κάθε αγγελικό άγγιγμα....
    Η ανατολή στέκεται πάντα στο κατώφλι σου!
    Βγες.... και δες!
    ......
    Στο αφιερωνω σε σενα με ολη μου την αγαπη.
    Η μακρινη σου αδελφη
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δήμητρα, μακρυνή μου αδελφή, σε ευχαριστώ για το ποίημα ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
    Πολύ όμορφο...λέει: άνοιξε την πόρτα....δεν ξέρεις, το διάβασα στην στιγμή που το χρειάστηκα. Να σου πώ:στο νεα εμφάνιση του μπλογκ, λέει:"Προσθήκη ισστολογίων για παρακολουθήση στη λιστα ανάγνωσής σας. Προς το παρόν δεν παρακολουθείτε κανένα ιστολογίο. Χρισιμοποιήστε το κουμβί Προσθήκη... " κ.τ.λ. κ.τ.λ.
    Εμεινα στα σύννεφα!!!Το φονάξω απο εδώ: δεν ξέρωωωω απο διαδίκτυοοοο!Φαίνεται που έχω χάσει οι αναγνώστες που είχα και δεν ξέρω που να τους βρω:(( Μίπως εσύ το ξέρεις;; Είχα 14, πάτησα μια φορά διπλο και αριστερό κλικ και...εξαφανίζονται 6 αναγνώστες!! Μόνο μου έμειναν 8, αλλά κανείς δε με μιλά, μόνο βλέπω που λέει: Μέλη (8) η Οδυσσεία, Μαρία Αλεξίου, Harry, Στα Βοζ, ΙφιανασσαΚ, Γεο Κοκ, Τολις Ζαρικος και ....εσύ:) που πάντα είσαι κοντά μου. Δεν ξέρω πού να τους βρώ, φοβάμαι εαν πάλι πατήσω λάθος.Σε ευχαριστώ για όλα Δήμητρα, αδελφή μου μακρυνή.
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημενη μου αδελφη καλημερα....εγω τα μελη στο μπλογκ σου τα βλεπω 14...καποιοι σου γραφουν και στο facebook..οπως σου εστειλα και εγω την εικονα για το ποιημα ''Καλημέρα''
    Παω να κοιμηθω και να ονειρευτω οτι καθομαστε σε ενα καφενειο στους προποδες της Ακροπολης ,στην Πλακα και πινουμε ελληνικο καφεδακι με πολλες φουσκαλες.Σε αγαπω πολυ
    Η μακρυνη σου αδελφη
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Δήμητρα, αγαπημένη αδελφή μου. Ναι, σε απάνδησα, είδα την ομορφη εικόνα στο ποίημα Καλημέρα, σε απάνδησα στο Φασε Βοοκ.
    Αλλά, κάθε φορά που πάω στο Φασε, με πέταξε,γι αυτό πάω λίγο εκεί. Μου λες οτι βλέπεις 14 αναγνωστες....εδώ και καιρό μόνο βλέπω 8 στην κενδρική σελιδα, έβαλαν και φοτος. Θα ήθελα το όνομα και η διεύθηνση τους για να τους χαιρετώ και τους πώ ένα μεγάλο Ευχαριστώ! Ξεκούρασε μακρυνή αδελφή μου.
    Με αγάπη
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημενη μου ,δυνατη αδελφη μου.Δεν σε ξεχνω..Σε σκεφτομαι συνεχεια και στην προσευχη εχω κι εσενα μεσα.Ειμαι λυπημενη αυτον τον καιρο και γι αυτο με εχεις χασει.
    Σε ευχαριστω πολυ που θυμηθηκες τα γεννεθλια μου ..μακαρι να ειμασταν κοντα να πιναμε ενα ποτηρακι κρασι μαζι..
    Σου στελνω ενα ποιημα μου και σου ευχομαι καλο ξημερωμα με την αγαπη της αδελφης σου να σε συντροφευει...

    ...
    Ανοιξα τα μάτια και είχε φως....
    Ξημέρωμα με τον ήλιο να παλεύει να περάσει ανάμεσα
    απ΄τα αραιούφαντα λευκά σύννεφα....
    όπως η κλωστή στη βελόνα!
    Και να.... μετά θα κεντήσει χαμόγελα, κίνηση, ζωή...
    Τα όνειρα θαρρείς κάλυπταν όλο μου το βράδυ...
    Μετά το όνειρο......πιο όμορφο όνειρο...
    ...........
    Καλό ξημέρωμα ομορφουλα αδελφή μου...να χαμογελάς ακομα και στα ονειρα σου...
    θα κρατησει το χαμογελο το μαξιλαρι και θα στο δωσει το πρωι...
    .......
    Σε φιλώ σταυρωτα και στα δυο σου μαγουλα
    Η μακρυνη σου αδελφη
    Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα αγαπημενη μου αδελφη..ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΛΕ Η http://kapagriniou.wordpress.com & εγραψα το σχολιο που σου γραφω παρακατω :''Οπως διαβαζετε η Ταρα απο το μακρυνο Περου, ειναι ενας ανθρωπος που η λεξη αγαπα ειναι πολυ μικρη για να εκφρασει καποιος τα συναισθηματα της.Λατρευει την Ελλαδα ,κοιμαται και ξυπναει με την γαλανολευκη..με τα μαρμαρα της Ελλαδας ,με τον ηλιο ,τα λιοδεντρα και τη θαλασσα αυτης της χωρας.Εμαθε ελληνικα μονη της.Και μιλαει τα ελληνικα πιο καλα ακομα και απο καποιους Ελληνες
    Αλλα εχει ενα ονειρο!!!!Ναρθει εδω στην Ελλαδα ,να πατησει τουτη τη γη....και να πεθανει εδω...
    Αλλα δεν εχει χρηματα...ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ πετουνται για βλακειες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ;ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ;''
    Να εισαι καλα
    Σε αγαπω πολυ
    Η αδελφη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥΓΡΑΨΑ ΣΤΙΣ 15/5 :
    Ανοιξα τα μάτια και είχε φως....
    Ξημέρωμα με τον ήλιο να παλεύει να περάσει ανάμεσα
    απ΄τα αραιούφαντα λευκά σύννεφα....
    όπως η κλωστή στη βελόνα!
    Και να.... μετά θα κεντήσει χαμόγελα, κίνηση, ζωή...
    Τα όνειρα θαρρείς κάλυπταν όλο μου το βράδυ...
    Μετά το όνειρο......πιο όμορφο όνειρο...

    Πολλα φιλακια και στα δυο σου μαγουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένη μου αδελφή, η Δήμητρα: πολύ ωραίο το ποίημα σου, σε ευχαριστώ!!! αλλα..να μην ζητάς τίποτα για μένα σε παρακαλώ, ντρέπομαι και δεν θέλω να με παρεξηγούν. Και ο Θεός σε ευλογά, μακρυνή αδελφή μου.
    η Τάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή